490

ضروری اعلان…….. وزیرستان میں تحریک طالبان پاکستان کے نام پر جعلی پمفلٹس سے لا تعلقی کا اعلان کرتے ہیں …. محمد خراسانی

بسم اللہ الرحمن الرحیم

گزشتہ ۱۵ سالوں سے پاکستانی سفاک ظالم فوج پاکستان کے اسلام پسند اور آزاد قبائل پر مسلسل خوفناک قسم کے مظالم ڈھا رہی ہے.اور یہ سب کچھ ڈالر کے حصول کی خاطر کر رہی ہے جس کا اعتراف پاکستان کے وزیر اعظم اور فوجی افسران نے بارہا کیا ہے …..!!!

اب صورتحال یہ ہے کہ پختون قوم کے غیور جوانوں میں اس فوج کے کالے کرتوتوں کے خلاف شعور بیدار ہو رہا ہے، قوم کے نوجوان ان قوتوں کے ساتھ یکجہتی کا اظھار کر رہیں ہیں جو پاکستان میں اس بے حیا فوج کے خلاف بر سر پیکار ہیں، یہ مرتد فوج مختلف دجالی طریقوں سے نوجوانوں کو ان قوتوں سے بد ظن کرنے کی کوشش کر رہی ہے اسی سلسلے میں چند دن پہلے تعلیمی اداروں کے حوالے سے ان مکاروں نے تحریک طالبان پاکستان کے نام سے ایک جعلی اعلامیہ جاری کیا جس میں سکول کالج جانے والے جوانوں کو دھمکی دی گئی تحریک طالبان پاکستان اس پمفلٹ سے برأت کا اعلان کرتی ہے اس کے علاوہ حکومت کی جانب سے پشتون تحفظ مومنٹ (پی ٹی ایم ) کو بھی تحریک طالبان پاکستان کے نام پر سیکورٹی نوٹس جاری کی گئی ہے جس میں کوئی صداقت نہیں ہے.
تحریک طالبان پاکستان کی جانب سے رسمی اعلامیے عمر میڈیا کی ویب سائٹ اور رسمی چینلز پر شائع ہوتی ہیں. لہذا اس قسم کے جعلی پمفلٹ سے ہم مکمل لا تعلقی کا اعلان کرتے ہیں …..

محمد خراسانی
مرکزی ترجمان تحریک طالبان پاکستان

#TTP
#MUHAMMADKHURASANI
#UMARMEDIA

www.umarmediattp.com

@umarmedia11

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں