95

امت مسلمہ کی بہادر بیٹیوں کو سلام پیش کرتے ہیں ….. محمد خراسانی

پیشہ ور قاتلو!!! تم سپاہی نہیں ……

ایمان ،تقوی اور جھاد کے نعروں سے قوم و ملت کو دھوکہ دینے کی کوشش کرنے والی پاکستانی بے حیا فوج نے ملک پاکستان کے مسلمانوں جینا حرام کر رکھا ہے آئے روز یہ فوج مسلمانوں کے عزت اور ناموس پر حملہ آور نظر آتی ہیں.

فرنگیوں سے وراثت میں ملنے والی پاکستانی فوج کی سیاہ تاریخ میں ایک اور باب اس وقت لکھا گیا جب مھمند ایجنسی میں پاکستانی فوج کے سپاہی نے ایک گھر میں گھسنے کی کوشش کی جس کو مسلمانوں کی ایک باحیا اور غیرت مند بہن نے فائرنگ کرکے ابدی نیند سلا دیا.یہ ایک واقعہ نہیں ہے اس طرح کے ہزاروں واقعات سے تاریخ بھری پڑی ہے ہم اس باحیا اور غیرت مند بہن کی شجاعت کو سلام پیش کرتے ہیں جس نے اپنے عزت کی خاطر پاکستانی منحوس فوج کے ایک سپاہی کو مار کر یہ پیغام دیا کہ جو بھی فوجی ہماری ماؤں بہنوں کی عزت پر حملے کی کوشش کریگا اس کا یہی حشر ہوگا.

پاکستان کے برائے نام درباری مولوی جو پاکستانی مرتد افواج کے حق میں فتوے دیتے ہیں امت مسلمہ کے مظلوم ماؤں اور بہنوں کے سامنے آج سرجھکائے نظر آئینگے.امت کی باحیا بیٹیاں ان درباری مولویوں سے سوال کر رہی ہیں کہ اگر پاکستانی فوج واقعی اسلامی فوج ہے تو فوج کی جانب سے ان کی عزت پر حملہ کیوں ہوتا ہے، ان کے گھروں کی عصمت کیوں پامال ہوتی ہے ،ان کے عزیز و اقارب کو کیوں شہید کیا جاتا ہے ،ان کے عزتوں کا سودا کیوں کیا جاتا ہے ……….. یقینا یہ وہ سوالات ہے جن کا جواب ان درباری مولویوں کو دینا ہوگا ……..؟

پاکستانی عوام کے نام ہمارا یہی پیغام ہے کہ اپنے دین، عزت اور ناموس کی حفاظت خاطر مجاھدین کی بھر پور مدد کیجئے وہ وقت دور نہیں کہ مجاھدین پاکستانی مرتد فوج سے ایک ایک ظلم کا بدلہ لے کر مسلم امہ کے دلوں کو ٹھنڈک پہنچائیں گے …… ان شاءاللہ

محمد خراسانی
مرکزی ترجمان تحریک طالبان پاکستان

2مئی 2019 بمطابق 27 شعبان 1440 ھ

#TTP
#MUHAMMADKHURASANI
#UMARMEDIA
#OPPRESSEDUMMAH

@umarmedia9

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں